Projektų įgyvendinimo rezultatai
Pareiškėjai, gavę finansavimą 2020 m. veiklų vykdymui, turėjo pasiekti šiuos rodiklius:
esminius kiekybinius:
- į projekto veiklas tiesiogiai įtraukti ne mažiau kaip 20 individualių jaunų žmonių (skaičiuojami veiklose nesikartojantys jauni žmonės), jei įgyvendinama Nuostatų 8.1 papunktyje numatyta veikla;
- į projekto veiklas tiesiogiai įtraukti ne mažiau kaip 40 individualių jaunų žmonių (skaičiuojami veiklose nesikartojantys jauni žmonės), jei įgyvendinamos Nuostatų 8.3 ar 8.4 papunkčiuose numatytos veiklos;
- paruošti programos (-ų) metodiką (-as);
- į projekto veiklas tiesiogiai įtraukti ne mažiau kaip 20 su jaunimu dirbančių darbuotojų, pasirinkus įgyvendinti Nuostatų 8.2 papunktyje numatytą veiklą;
- užtikrinti, kad kvalifikacijos kėlimas vienam darbuotojui, dirbančiam su jaunimu, būtų ne trumpesnis nei 40 ak. val., pasirinkus įgyvendinti Nuostatų 8.2 papunktyje numatytą veiklą;
kiekybinius:
- į projekto veiklas tiesiogiai įtraukti ne mažiau kaip 10 mažiau galimybių turinčių individualių jaunų žmonių (skaičiuojami veiklose nesikartojantys jauni žmonės), išskyrus 8.2 papunktyje numatytą veiklą;
kokybinius:
- skatinti jaunų žmonių integraciją į pilietinę visuomenę (pvz. dalyvavimas jaunimo organizacijų veikloje, savanorystėje ir kt.);
- skatinti jaunų žmonių bendrųjų ir / arba dalykinių kompetencijų ugdymą;
- sudaryti galimybes į projekto veiklas įsitraukti atskirtį savo socialinėje aplinkoje patiriantiems, mažiau galimybių turintiems jauniems žmonėms;
- sudaryti sąlygas darbuotojams, dirbantiems su jaunimu, kelti kvalifikaciją, pasirinkus įgyvendinti Nuostatų 8.2 papunktyje numatytą veiklą.
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Vykdytojas | Programos statusas | Rezultatai (nurodomi tarpiniai arba galutiniai rezultatai, pagal programos statusą) | Skirta (Eur/metams) |
IJP1-02 | „Innobox“ - metodinis priemonių rinkinys išmaniajam darbui su jaunimu | Viešoji įstaiga „Nectarus“ | Įvykdytas |
VšĮ „Nectarus“ komanda projekto „Innobox” - metodinis priemonių rinkinys išmaniajam darbui su jaunimu metu išvertė, išleido ir išplatino „Innobox“ metodinį priemonių rinkinį, skirtą išmaniojo darbo su jaunimu plėtojimui. |
9.297,00 Eur |
IJP1-03 | LJA Start-Up programa | Lietuvos Junior Achievement | Įvykdytas |
Įgyvendinant projektą „LJA Start – Up programa“ buvo siekiama įtraukti jaunus žmones į aktyvų pilietinį visuomenės gyvenimą, suteikiant jiems kokybišką ir lengvai prieinamą, ilgalaikį poveikį turinčią praktinio verslumo įgūdžių ugdymo programą, tinkamą studentams Lietuvoje. Šio tikslo buvo siekiama atliekant užsienio šalyse veikiančių studentų verslumo programų analizę, palyginant teorijas, praktikas ir metodikas bei atsižvelgiant į Europos Sąjungos antreprenerystės kompetencijų ugdymo tikslus. Atlikus analizę ir remiantis LJA gerąja praktika, pasitelkus išorinius verslo ir antreprenerystės ekspertus bei universitetų dėstytojus, sukurta skaitmeninė jaunimo verslumo įgūdžių ugdymui skirta platforma, kurią išbandė kelių aukštųjų mokyklų dėstytojai ir studentai. Ši platforma leidžia studentams ugdyti praktinius įgūdžius ir išbandyti verslo idėjos vystymą bei įgyvendinimą. Platformoje talpinama metodika bus toliau peržvelgiama ir vystoma atsižvelgiant į surinktus atsiliepimus ir vartotojų komentarus. |
10.277,00 Eur |
IJP1-04 | Skaitmeninė galia | Vilniaus Antakalnio atviras jaunimo centras | Įvykdytas |
Programa „Skaitmeninė galia” atvėrė plačią erdvę jaunimo darbuotojams ne tik susipažinti tarpusavyje, bet ir dalintis savo patyrimais, naudotinais metodais, iššūkiais, patarti, organizuotis atvejų analizes bei kurti bendrystę tarpusavyje, ko Lietuvai labai reikia, norint stiprinti jaunimo politiką. Projekto metu buvo sukurtas 60 psl. metodinis-rekomendacinis leidinys jaunimo darbuotojams apie skaitmenizacijos, pozityviosios psichologijos ir „Laisvė mokytis savanorystėje” modelio naudojimą, sukurtas trumpametražis filmukas apie savanorystės gerosios praktikos modelį su konkrečia informacija, kaip jį naudoti. Įgyvendintas tęstinis mokymosi procesas 23 jaunimo darbuotojoms, kurio metu dalyvės ugdėsi tiek bendrąsias, tiek skaitmeninio raštingumo kompetenciją, kuri šiuo pandemijos laikotarpiu dirbantiems su jaunimu ypatingai svarbi. |
10.476,00 Eur |
2019 m. konkurso kiekybiniai rodikliai:
- Į projekto veiklas tiesiogiai įtraukti ne mažiau kaip 40 individualių jaunų žmonių (neskaičiuojant, kiek kartų žmogus apsilankė projekto veiklose).
- Į projekto veiklas tiesiogiai įtraukti ne mažiau kaip 10 mažiau galimybių turinčių individualių jaunų žmonių.
- Jei pareiškėjas pasirinko įgyvendinti Nuostatų 8.1 papunktyje nurodytą veiklą, į projekto veiklas tiesiogiai įtraukė konkrečios paraiškoje (4.1. papunktyje) pasirinktos tikslinės grupės jaunus žmones.
Konkurso kokybiniai rodikliai:
- Skatinti jaunų žmonių integraciją į pilietinę visuomenę.
- Skatinti jaunų žmonių bendrųjų ir / arba dalykinių kompetencijų ugdymą.
Nr. | 1. | |
Programos pavadinimas | „Laikas veikti: inovatyvaus socialinės – pilietinės veiklos modelio išbandymas Vilniaus mieste“ | |
Vykdytojas | Lietuvos neformaliojo ugdymo asociacija | |
Programos pradžia | 2019 m. liepos mėn. | |
Programos pabaiga | 2019 m. gruodžio 31 d. | |
Programos statusas (Vykdomas / Įvykdytas / Sustabdytas / Nutrauktas) | Įvykdytas | |
Rezultatai (nurodomi tarpiniai arba galutiniai rezultatai, pagal programos statusą) | Kiekybiniai | 2019 m. Į programą įtraukta 356 žmonės, iš jų 340 jaunų žmonių. Įvykdė 5 diskusijas, suteikė 18 konsultacijų. |
Kokybiniai | 2019 m. Atlikta apklausą ir paruošta tyrimo ataskaita. Sukurta pradinė socialinės-pilietinės veiklos veikimo modelio versija ir perkelta į internetinę platformą. | |
Skirtas finansavimas | 7.722,00 Eur | |
Papildoma informacija | https://www.neformaliai.lt/2020/01/05/gaires-socialiniu-pilietiniu-veiklu-pripazinimo-tobulinimui/ |