Kviečiame susipažinti su klientų pasitenkinimo apklausos ataskaita

2025-08-27

Jaunimo reikalų agentūra (JRA) ir toliau siekia tobulinti savo veiklą bei stiprinti bendradarbiavimą su jaunimu, jaunimo organizacijomis ir su jaunimu dirbančiomis įstaigomis. Siekdama užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę bei atliepti poreikius, agentūra kiekvienais metais organizuoja klientų pasitenkinimo apklausą.

Apklausos tikslas – įvertinti JRA teikiamų paslaugų kokybę, jų aktualumą bei naudą pagrindinėms tikslinėms grupėms: jaunimui, jaunimo organizacijoms, taip pat įstaigoms ir organizacijoms, dirbančioms su jaunimu.

Apklausos metu surinkti duomenys padeda identifikuoti stipriąsias agentūros veiklos sritis, taip pat pastebėti tobulintinas vietas ir priimti sprendimus, kurie prisidėtų prie efektyvesnės, skaidresnės ir labiau jaunimo poreikius atliepiančios veiklos.

Su naujausiais 2024 metų klientų pasitenkinimo apklausos rezultatais kviečiame susipažinti ČIA.

JRA dėkoja visiems dalyvavusiems apklausoje – Jūsų nuomonė yra svarbi ir padeda mums augti kartu su Jumis.

ERASMUS
LIJOT
PLJS
ESK
Biudžetinė įstaiga, kodas 188681478. Duomenys kaupiami ir saugomi juridinių asmenų registre
Jaunimo reikalų agentūra 2024